Tuesday, October 13, 2015

Ζεν



Βουδισμός στην Κίνα και την Άπω Ανατολή εδάφους αναμενόμενη ειδική μοίρα. Για Taoists κάλεσε Σακυαμούνι Βούδας να παραιτηθούν από όλα τα κοσμικά πράγματα ήταν άνευ σημασίας, επειδή και τα δύο φύγει από τον κόσμο. Όμως, το
δόγμα της αναγνώρισης του θέμα και αντικείμενο, ως ένας τρόπος για να γνωρίζει ο κόσμος, καθώς το κάρμα και τους κύκλους της ενσαρκώσεις, τερματίζει τη σύνδεση με το Απόλυτο, έδωσε νέα ώθηση στην ανάπτυξη της κινεζικής κοσμοθεωρία.
Σε αυτή την περίπτωση απήχηση και παραφωνία των δύο αρχέτυπα: Κινέζικα (Αφροδίτη, Taurus-Ζυγός) και Ινδία (Pisces, τουλάχιστον σε ένα τμήμα της Ινδίας, που συνορεύει με την Κίνα και το Θιβέτ). Από τη μια πλευρά ήταν μια αμοιβαία γονιμοποίηση (Fish - ένα μέρος της ανύψωσης της Αφροδίτης), από την άλλη - σχεδόν ολοκληρώσει την επεξεργασία των κατηγοριών ινδική φιλοσοφία που δεν έχουν ανάλογα στον κόσμο κινεζική ταινία.
Η βουδιστική ιδέα της υποταγής του ατόμου "Ι" Απόλυτη, σε συνδυασμό με την ήδη αναπτύξει η κινεζική έννοια της κοσμικής ισορροπίας, δεδομένης της Ζεν βουδισμός - καθαρά απόκρυφα, ακόμη και μυστικιστική φιλοσοφία, στην οποία η ενότητα του μικρόκοσμου μακρόκοσμου και κατανοητή μέσα από την ενότητα του αντικειμένου δυνάμενος να γίνει γνωστός και να αντιλαμβάνεται θέμα: ολόκληρο το σύμπαν βρίσκεται σε ατομική συνείδηση, ή, ακριβέστερα, στο υποσυνείδητο, εντάσσεται ακριβώς σε αυτό και γίνεται πανομοιότυπο με αυτό, και οι διαφορές μεταξύ τους είναι ασήμαντες.
Αναγνώρισης - είναι πραγματικά ένας πολύ βολικός τρόπος για να γνωρίζει ο κόσμος (απόκρυφα φιλοσοφία), καθώς και οι επιπτώσεις στο περιβάλλον (μαγεία), ιδιοφυία στην απλότητα της αρχής του, αλλά εξαιρετικά δύσκολο για την πρακτική εφαρμογή της, ιδίως για έναν άνθρωπο Δυτική. Πράγματι, τι θα μπορούσε να είναι απλούστερο: αν θέλετε να μάθετε την πέτρα - ταυτίστηκε με αυτήν (από στάση, ενώ η πέτρα, "Εσύ" σε αυτό), θέλετε να μάθετε τους νόμους του σύμπαντος - εμείς οι ίδιοι να ταυτιστούν με αυτά, και ούτω καθεξής.
Θέλετε να μαχαίρι τον εχθρό τον χτύπησε - προσδιόρισε τον εαυτό του με ένα στιλέτο. Η αρχή αυτή, άλλωστε, είναι η βάση πολλών πολεμικών τεχνών. Ναι, αλλά πώς να το κάνουμε αυτό; Κοινή άνθρωπος, ιδίως οι Ευρωπαίοι, είναι πολύ δύσκολο να προσδιοριστούν πλήρως με κάποιον, και ειδικά με κάτι: εμποδίζει ένα αόρατο φράγμα που διαχωρίζει πολύτιμα προσωπικότητά του από τον έξω κόσμο. Μόνο όταν αυτός, όπως οι Βουδιστές διδάσκουν, παύει να θεωρεί πολύτιμη (την υποταγή του ατόμου "Ι" Απόλυτη), καταφέρνει να ξεπεράσει αυτό το εμπόδιο.
Η κινεζική ίδιοι (καθώς και Ιάπωνες και άλλους Ασιάτες Ανατολής) απευθύνουν έκκληση προς την πνευματική εμπειρία του Βούδα Σιντάρτα: μια φορά πήρε, λοιπόν, και σας επιτυχία. Αυτό σημαίνει ότι θα χρησιμοποιηθούν, είναι γνωστές. Το σημαντικότερο από αυτά τα εργαλεία είναι διαλογισμός. Η λέξη Ζεν είναι η ιαπωνική Dhyana προφορά (σανσκριτικά) - Διαλογισμός (σε Ch'an (κινέζικα), που σημαίνει το ίδιο πράγμα). Μετά από αυτό, όλα είναι πολύ απλά: το διαλογισμό, καθώς και την ευαισθητοποίηση του δικαίου της ισορροπίας του μακρόκοσμου (κάρμα του κόσμου) μας δίνει το πρώτο στάδιο της γνώσης του άπειρου - την άρνηση του μίσους, λέει DA Suzuki.
Διαλογισμό, καθώς και τη συνείδηση του κάρμα, όπως το δίκαιο της ισορροπίας μικροκοσμικό (ατομική κάρμα) - Αυτό είναι το δεύτερο βήμα, το κάρμα υπακοή. Διαλογισμός συν Wu Wei (η αρχή της μη-δράσης) δίνει μια «έλλειψη δέσμευσης», το τρίτο στάδιο της γνώσης. Και, τέλος, το διαλογισμό, καθώς και την ευαισθητοποίηση του Ντάρμα ως δίκαιο τελολογική (σκοπός) της ύπαρξής του - είναι το τέταρτο στάδιο, που ονομάζεται Suzuki υπακοή Dharma. Daysetsu Suzuki(1870-1966), Ιαπωνικά, σημαντική θεωρητικός του Ζεν Βουδισμού. Έχει δώσει διαλέξεις σε πανεπιστήμια στην Ευρώπη και την Αμερική, έχει γράψει πάνω από 90 βιβλία.
Χάρη σε αυτόν, Δυτική esoterica - αυτούς που μου έδωσε αυτό το έργο, βεβαίως - ήταν σε θέση να προσεγγίσει την κατανόηση του Ζεν Βουδισμού. Μερικές φορές οι άνθρωποι λένε: Zen - αυτό είναι ένα μυστικό δόγμα διδάσκεται από Gautama Βούδα, μόνο ο πλησιέστερος των μαθητών του. Στην πραγματικότητα, υπάρχει μυστικό δεν είναι μόνο φυσικό άποψη του κόσμου. Η ίδια η θέα από τα οποία συζητάμε όλη την ώρα, και στην πιο απλή και πιο αγνή της μορφή. Ως ένας από τους δασκάλους του Ζεν, αναφέρεται από την Suzuki: «Η διδασκαλία όλων των αγαλμάτων που συνάπτονται από την αρχή στο μυαλό μας."
Αφορά κυρίως τις εργασίες του το πνεύμα, και δεν είναι καν δουλειά, και η ισορροπία του πνεύματος, δεν παραβιάζει κανένα εξωτερικούς παράγοντες. Διαλογισμός και άλλες ασκήσεις είναι απαραίτητες μόνο για αρχάριους, να εκπαιδεύσει το μυαλό σας με την άντληση από κάθε παρέμβαση. Κατά κανόνα, τα άτομα ηλικίας κάτω των 30 ετών για να ολοκληρώσει τον κύκλο του Κρόνου, που σημαίνει περίπου νέο επίπεδο των γνώσεων, η ικανότητα αυτή είναι δύσκολο να αγνοήσουμε δοθεί: πάρα πολλούς πειρασμούς. Αλλά τότε διαπιστώνει το ίδιο συχνά, δεν είναι κατ 'ανάγκη ακόμη ένα σημάδι του βουδισμού.

No comments:

Post a Comment