Tuesday, October 27, 2015

Mandala





Η λέξη "Mandala" επιλεγμένο προτίμηση γιατί σημαίνει ένα τελετουργικό ή μαγικό κύκλο που χρησιμοποιούνται για αναπόληση σε Lamaism ή Τάντρα γιόγκα. Οι Ανατολική mandalas χρησιμοποιούνται σε τελετές - οι παραδοσιακές μορφές:
μπορεί να είναι κενές, βαμμένα, ή βαφή, για ειδικές τελετές, ακόμη και διαμόρφωσε - την ψυχική εικόνα που μπορεί να οικοδομηθεί μόνο πλήρως φωτισμένη Λάμα με τη δύναμη της φαντασίας.
Γεια μία Mandala είναι διαφορετική και κάθε είναι μοναδικό στο είδος του. Mandaly σε μοναστήρια και ναούς δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία, δεδομένου ότι είναι - μόνο την εξωτερική εκπροσώπηση. Αυτό Mandala - είναι πάντα μια εσωτερική εικόνα, το οποίο βασίζεται ενεργό φαντασία σε μια εποχή που διαταράσσεται ψυχική ισορροπία, ή όταν δεν είναι να πιάσει την ιδέα και την ανάγκη να το διατυπώσει, διότι δεν περιέχεται σε ένα συνεκτικό δόγμα. Η σημασία αυτής της εξήγηση είναι κατανοητή στην περαιτέρω εγχειρίδιο λειτουργίας.
Για τέτοιου είδους ελευθερία και την ατομική δημιουργία της μάνταλα, ωστόσο, πρέπει να αντιμετωπίζονται με υψηλό βαθμό αμφιβολίας, δεδομένου ότι όλες οι Λάμα mandalas δεν προκαθορίζεται μόνο αναμφισβήτητο το στυλ και την παραδοσιακή δομή. Για παράδειγμα, βασίζονται όλες στο τεταρτοταγής σύστημα, το τετραγωνισμός του κύκλου, αλλά το περιεχόμενό τους βασίζεται στην Lamaist δόγμα.
Όλα αυτά τα κείμενα, όπως η Σρι Τσάκρα Shambhala Τάντρα, οι οποίες περιγράφουν τον τρόπο δημιουργίας αυτών των "ψυχική εικόνες". Khilkora διαφέρει σαφώς από τη λεγόμενη SIDP-δικαστήριο, ή ο κόσμος-τροχού, που αντιπροσωπεύει μια ανθρώπινη ζωή σε διάφορες μορφές, όπως γίνεται αντιληπτό από βουδιστές. Tibetskoe τροχός κόσμος αποτελείται από πολλά κύκλους, διαιρούμενο με 12 και 6 τμήματα με σκηνές από τη ζωή, όπως ένα ωροσκόπιο.
Σε αντίθεση με τον τροχό μάνταλα του κόσμου με βάση το τριαδικό σύστημα, στο οποίο οι τρεις από τον κόσμο που συνδέεται στο κέντρο της αρχής: ο κόκκορας συμβολίζει τη σφοδρή επιθυμία, το φίδι - το μίσος, το χοιρινό - η άγνοια, ή ασυνείδητη (Avidya). Εδώ βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το δίλημμα του τρία και τέσσερα. Αυτά τα ανατολίτικα χαρακτήρες που προέρχονται από τα όνειρα και οράματα, και δεν εφευρέθηκε από κάποια πατέρα εκκλησία του Μαχαγιάνα. Αντιθέτως, ανήκουν στην παλαιότερη σύμβολα της ανθρωπότητας και μπορούν να υπάρχουν ακόμα και στην παλαιολιθική εποχή. Επιπλέον, έχουν διανεμηθεί σε όλο τον κόσμο.
Mandalas χρησιμοποιούνται σε τελετές είναι πολύ σημαντικές, διότι κέντρα τους περιέχουν τα υψηλότερα ποσοστά των θρησκευτικών θεότητες: Siva ο ίδιος (συχνά στην αγκαλιά του Shakti), ή ο Βούδας Αμιτάμπα, Avalokiteshvara, ή ένας από τους μεγάλους δασκάλους της Μαχαγιάνα, ή απλά Ντόρτζε - το σύμβολο όλων των θείων δυνάμεων, ενώ δημιουργική και καταστροφική. Ταοϊστική πραγματεία "Golden Flower" αποδίδει το γεγονός αυτό κέντρο είναι μερικά "αλχημικό" ιδιότητες - ιδιότητες του τη φιλοσοφική λίθο και το ελιξίριο της αθανασίας.
Γενικά, είναι σημαντικό να τονιστεί η αξία της μάνταλα, καθώς αυτή είναι συνεπής με την πρωταρχική σημασία της προσωπικής mandalnyh χαρακτήρες, τα οποία χαρακτηρίζονται από τις ίδιες ιδιότητες με το λεγόμενο «μεταφυσικό» της φύσης (η λέξη σε ένα εικονιστικό έννοια του όρου, αναφέρεται στην ιδιαίτερη ψυχολογική κατάσταση που προκαλείται από τα όνειρα). Mandala σημαίνει ότι δεν υπάρχουν περισσότερο και δεν είναι λιγότερο από το ψυχικό κέντρο της προσωπικότητας, που δεν ταυτίζεται με το "I".
Οι άνθρωποι κάνουν το καλύτερό τους, όπως παράλογο, δεδομένου ότι μπορεί να είναι να αποφευχθεί η συνάντηση με τη ζωή του. Οι πρακτικές ινδική γιόγκα και όλες τις ασκήσεις του, τηρεί μια αυστηρή δίαιτα, να μάθουν από την καρδιά theosophic έργων ή μηχανικά επαναλαμβάνω μυστικιστικό κείμενα του κόσμου - και όλα αυτά επειδή δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τον εαυτό τους και δεν έχουν την παραμικρή πεποίθηση ότι τίποτα μπορεί να είναι χρήσιμη στη δική ψυχές τους.
Θιβετιανού λέξη για Mandala - "khyilkhor", που σημαίνει - "το κέντρο του κύκλου με τα εξωτερικά τείχη και το περιβάλλον. Mandalas μπορούν να δημιουργηθούν από πολύτιμους λίθους, λουλούδια, χρωματιστό ρύζι, χρωματιστές πέτρες, ή χρωματιστό άμμο. Άμμος, που παραδοσιακά παράγονται από αλεσμένο πολύτιμων λίθων, θεωρείται το πιο αποτελεσματικό υλικό, λόγω του πολύτιμου υλικού και μια μεγάλη ικανότητα που απαιτείται για τη δημιουργία του προστίμου λεπτομέρειες της μάνταλα. Κάθε κόκκους της άμμου είναι γεμάτη με τις ευλογίες της διαδικασίας τελετουργικό, τόσο γεμάτη Mandala άμμο αποτελεί μια τεράστια αποθήκη της πνευματικής ενέργειας.
Πηγές.
Σύμφωνα με την ιστορία του Βουδισμού, τους στόχους, τις αξίες και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην τέχνη της ζωγραφικής πνευματική Mandala άμμο διαβιβάστηκαν από το Βούδα Σακυαμούνι, το ιστορικό Βούδα τον έκτο αιώνα π.Χ.. Ε. Ινδία. Κατά τη διάρκεια των αιώνων η διδασκαλία Kalachakra μεταφέρθηκε άθικτο από δάσκαλο σε μαθητή. Από τον 11ο αιώνα το Kalachakra πήγε από την Ινδία προς το Θιβέτ, και κατά τη διάρκεια του 18ου αιώνα VII Δαλάι Λάμα παρείχε μοναστήρια Ningma. Αυτή η συνεχής μεταφορά του XIV Δαλάι Λάμα της εποχής μας.
Κάθε Mandala - ιερό μέγαρο, το σπίτι του οπτικοποιείται διαλογισμού θεότητα, καταλαβαίνει τη φωτισμένη ιδιότητες που κυμαίνονται από συμπόνια για την αυξημένη συνείδηση και την ευδαιμονία. Στην βουδιστική παράδοση του Θιβέτ, mandalas δημιουργούνται για τις τελετές έναρξης της διαδικασίας για να συμμετάσχουν σε ταντρικό πρακτικές διαλογισμού, στο οποίο με υψηλά προσόντα των εκπαιδευτικών περνά στις ανεπτυγμένες φοιτητές. Θεότητα, η οποία κατοικεί στο κέντρο της μάνταλα και η μαντάλα ίδια αναγνωρίζονται ως εκδηλώσεις του πλήρως φωτισμένη μυαλό του Βούδα.
Συμβολικά η θεότητα κάνει την κίνηση, και η μαντάλα - είναι όταν συμβαίνει. Μετά την τελετή έναρξης στο μυαλό του κάθε ατόμου στη διαδικασία της οπτικοποίηση του μαντάλα τρέφονται οι σπόροι του διαφωτισμού. Στην πραγματικότητα, η τελετή είναι ανησυχητική συναισθήματα σε ευεργετικές διαίσθηση και σοφία. Κανονικά μια τέτοια κίνηση δίνεται μετά από αίτηση του ενός ατόμου ή μιας ομάδας ατόμων. Αλτρουιστικά κίνητρα του καλλιτέχνη και του αναδόχου είναι απαραίτητη για τη δημιουργία του The Mandala.
Mandala του Kalachakra.
Πρόκειται για μια συμβολική αναπαράσταση των πτυχών της θεότητας Kalachakra και το σύμπαν στο οποίο ζει. Επί του παρόντος 722 θεότητες της μάνταλα, που συμβολίζουν τις διάφορες εκδηλώσεις των πτυχών της συνείδησης και την πραγματικότητα, όλοι τους - μέρος της τελικής σοφία του Kalachakra.
Κατανόηση και την ερμηνεία όλων των συμβόλων που περιλαμβάνονται στο μαντάλα θα ήθελα την ανάγνωση των κειμένων Kalachakra, τα οποία περιέχουν εκτενή διδασκαλίες από την κοσμολογία στην ψυχολογία. Kalachakra Τάντρα ερμηνεύεται σε τρία επίπεδα, που αναφέρεται ως το εξωτερικό, εσωτερικό και μυστική. Εξωτερικές σχετίζονται με τους νόμους του χρόνου και του χώρου αυτού του φυσικού κόσμου και κατά συνέπεια ασχολείται με την αστρονομία, την αστρολογία και τα μαθηματικά. Μέσα για τα στοιχεία και τη δομή του ανθρώπινου σώματος, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος των πηγών ενέργειας.
Μυστικό - το δόγμα, διαδρομή και φρούτα ενός συγκεκριμένου διαλογισμού θεότητα και το μάνταλα, το παλάτι του. Kalachakra βρίσκεται στο κέντρο της μάνταλα. Ανάκτορο του αποτελείται από μάνταλα, ένας μέσα σε ένα άλλο: το μάνταλα του σώματος, mandala ομιλία, η μάνταλα του νου, την καρδιά, τη σοφία και μεγάλη ευτυχία. Το παλάτι χωρίζεται σε τέσσερα τεταρτημόρια - το καθένα με τοίχους, πύλες, και το κέντρο. Χρώματα - αντιπροσωπεύουν αντίστοιχα τα στοιχεία και τους τύπους του μυαλού. Μαύρη, στα ανατολικά, που συνδέονται με το στοιχείο του αέρα. Νότια - κόκκινο, στοιχείο - φωτιά. West - κίτρινο, που συνδέονται με τη γη στοιχείο, και η βόρεια - το λευκό αντιπροσωπεύει το νερό.
Palace πλατεία 722 θεότητες που διατίθενται για το πρώτο ομόκεντρο κύκλο, το πρώτο από τα οποία αντιπροσωπεύει τη γη. Άλλους τομείς (π.χ., νερό, φωτιά, αέρας, το διάστημα, και συνείδησης) επεκτείνεται πέρα από τα τείχη του παλατιού. Η εξωτερική κύκλοι που αντιπροσωπεύουν το σύμπαν, είναι η πηγή της αστρολογίας Θιβέτ. Οι δέκα οργισμένος θεότητες που κατοικούν σε ένα από τα εξωτερικά, ομόκεντροι κύκλοι της μάνταλα, να χρησιμεύσει ως συνήγοροι. Kalachakra Sand Mandala είναι αφιερωμένη στην ειρήνη και τη φυσική ισορροπία του ατόμου και τον περιβάλλοντα κόσμο, μεταξύ των μη μονίμων του ανθρώπου, των ζώων και floral έντυπα, αφηρημένες εικόνες, και σανσκριτικά συλλαβές που απαρτίζουν το μάνταλα.
Αν και η εικόνα είναι σε επίπεδη επιφάνεια, η μάνταλα είναι πραγματικά τρισδιάστατο, είναι πέντε χιλιοτραγουδισμένος "παλάτι θεία" στο κέντρο του οποίου βρίσκεται το Kalachakra και δείχνει την κατάσταση της φώτισης. Ο άνθρωπος που κοιτάζει μόνο σε αυτό το μάνταλα, μπορεί να αισθάνεται ο κόσμος σε πολλά επίπεδα. Σύμφωνα με τον Δαλάι Λάμα, η Kalachakra δημιουργεί ένα ευνοϊκό κλίμα, μείωση της έντασης και της βίας στον κόσμο. "Αυτό είναι - η σπορά τρόπο την σπόρους για τους οποίους οι σπόροι θα έχουν καρμικές αποτέλεσμα. Δεν θα πρέπει όλοι να είναι παρόντες κατά την τελετή Kalachakra προκειμένου να πάρει τα οφέλη. Αυτό εξηγεί τον Δαλάι Λάμα.
Διαδικασία.
Κατασκευή Tze-pu ή βάση μάνταλα, το μέτρο καλλιτέχνες και να τις αρχιτεκτονικές γραμμές με οξεία-angled χάρακα, διαβήτη και πένα λευκό μελάνι. Mandala - επίσημη γεωμετρικό σχήμα των ιερών σχέδιο του παλατιού. Περιλαμβάνει μια βάση, τέσσερις εισόδους, τοίχους και άλλα αρχιτεκτονικά στοιχεία. Χρωματιστά άμμος χύνεται στο μαντάλα από το τέλος ενός μεταλλικό σωλήνα μέσω του οποίου ακουμπήστε το άλλο σωλήνα για να αφήσει μια στάλα της άμμου.
Οι καλλιτέχνες εμπνέονται από το κέντρο της μάνταλα και συμπληρώστε το. Δεδομένου ότι η μαντάλα γίνεται στο πνεύμα της παροδικότητα και μη κατάσχεσης, αυτό που τελικά θα καταστραφούν τελετουργικά. Στη συνέχεια, η ευλογημένη άμμος είναι στις όχθες του ποταμού, όπου θα χυθεί για τη χρήση των θαλάσσιων πλασμάτων και το περιβάλλον.
Θιβέτ Mandala.
Αντιπροσωπεύει μια εκδήλωση ενός συγκεκριμένου τομέα της ενέργειας. Mandala όπως στον τομέα της ενέργειας, δεν μπορεί να αναληφθεί μόνο. Το ξενοδοχείο βρίσκεται δίπλα στην απελευθερωμένη Λάμα, μόλις πάρει το Mandala του. Μπορείτε φαίνεται κατανόηση των πραγμάτων ότι στην κανονική κατάσταση δεν γίνεται αντιληπτό. Κάθε Mandala αφορά τις σχετικές πρακτικές. Οι πληροφορίες που δημοσιεύονται στο παρόν, δεν είναι εκπαίδευση, αλλά καθαρά για ενημερωτικούς σκοπούς μόνο. Όλες οι πρακτικές στο σχολείο Karma Kagyu διαβιβάζονται μόνο σε επιμέρους δάσκαλο σε μαθητή, δείχνουν την ικανότητα να αποδεχθούν και να εφαρμόσουν την πρακτική. Κάθε Mandala έχει τη δική του μάντρα και οπτικοποίηση των δικών του.
Ως εκδήλωση του Βούδα δραστηριότητα της μάνταλα είναι διαχρονικό οφέλη για το μυαλό. Σε γενικές γραμμές, η πρακτική της μαντάλα συνδέεται στενά με την yiadma πρακτική. Τώρα στα δυτικά εμφανίστηκε η κατεύθυνση προς την οποία η μάνταλα είναι κάθε συγκρότημα, τακτικό πρότυπο. Αυτές οι εικόνες δεν είναι καλό για το μυαλό. Μετά την ανάγνωση πάντα γραπτή μπορεί να γίνει κατανοητό ότι αυτά τα σχέδια σωστά ονομάζεται mandalas. Συνεπώς γίνει μάνταλα μπορεί μόνο άτομα εκπαιδεύονται. Δεν ιδιαίτερη σημασία δεν είναι να πούμε ότι μπορούν να μας κάνουν μεγάλη ζημιά, αν και μπορεί να προκαλέσει σύγχυση άνθρωποι εισέρχονται σε υπνωτική κατάσταση, κλπ.
Σε διάφορα άρθρα που μπορείτε να συναντήσετε συχνά τον όρο "θεότητα". Στο σύγχρονο λεξικό Kagyu δεν χρησιμοποιούν τον όρο «θεός», αλλά είναι ο όρος Βούδας-μορφή, ή την πτυχή. Πρακτική Vdzhrasattvy εμπίπτουν σε μία από τις τέσσερις εισαγωγική πράξη γύρο Ngondro. Η πρακτική αυτή είναι αφιερωμένη στον καθαρισμό των συσσωρευμένες αρνητικές εμπειρίες. Η πρακτική της κανένα από τα μάνταλα που συνδέονται με Yidams, που ζει σ 'αυτήν, όπως σε ένα παλάτι.
Vajra κύκλος - κύκλος διαμάντι εκφράζει την αντοχή του αφοβία. Τάφοι: υπάρχουν οκτώ τάφους, που συμβολίζουν τις τέσσερις καταστάσεις της συνείδησης (τη συνείδηση του θεατή, το μυαλό ακούει, αισθάνεται συνείδηση, η συνείδηση της όσφρησης, η συνείδηση του σώματος, σκέψης συνείδησης, συνείδηση η ίδια, η βασική συνείδηση), ότι ένα πρόσωπο πρέπει να πάει.
Lotus κύκλο: εκφράζει την κατάσταση της αφοσίωσης, η οποία είναι αναγκαία για να εισέλθουν στο παλάτι. Κέντρο - συμβολίζει την παρουσία του Βούδα στο κέντρο, που περιβάλλεται από οκτώ Βούδα στο διαλογισμό, η οποία εκπροσωπεί την θεότητες: τέσσερις άνδρες και τέσσερις γυναίκες. Τα στοιχεία αυτά είναι απέναντι γωνίες ενός λωτό.
Βούδας για διαλογισμό.
--
Χρώμα
Στοιχείο
Αξία μεταβίβασης
Κέντρο: Vairocana
Λευκό
Αιθέρας
Βουλγαρικά Hard Lev
Δύση: Αμιτάμπα
Κόκκινο
Φωτιά
Πετεινός
Ανατολή: Akshobhya
Μπλε
Νερό
Ελέφαντας
Νότια: Ratnasambhava
Κίτρινο
Γή
Άλογο
Βόρεια: Amoghasiddhi
Πράσινο
Αέρα
Μυθικό πουλί
Γυναίκα Βούδα.
--
Named
ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΣ: IAQMA
Ιδιόμορφη
Βορειοδυτική: Padaravasini
Lady σε λευκό φόρεμα
Νοτιοανατολική: Lokan
Μάτι του Βούδα
Βορειοανατολικά: Tara
Σωτήρα (όπως η ίδια σωτήρας Μαίρη στο χριστιανισμό)
Διάγραμμα της μάνταλα.
IAQMA
Αμιτάμπα
Pandaravasini
Ratnasambhava
Vairocana
Amoghasiddhi
Lokan
Akshobhya
Tara
Κάθε μία από τις τέσσερις κατηγορίες των Τάντρα είναι ειδικό για να είναι βαθύτατα συμβολική διαρθρωτικά προγράμματα, ένα διαγράμματα psihokosmicheskie είδος, που ονομάζεται Mandala (tdkyil-Khor). Στο κέντρο της μαντάλα περιβάλλεται - η κύρια θεότητα, - από τέσσερις σε αρκετές εκατοντάδες θεότητες δορυφόρων. Η κύρια θεότητα της μάνταλα ονομάζεται Yidams αυτό το Τάντρα σύστημα. Για την γιόγκι, αφιερωμένο σε αυτό το σύστημα, αυτό yidam γίνεται το κύριο αντικείμενο του διαλογισμού. Συνοδευτικά βοηθοί θεότητα Yidams διαφέρουν από τον προϊστάμενο της μάνταλα μόνο όσον αφορά τις μορφές και τις εκδηλώσεις τους, και στην ουσία και από τη φύση τους - τις διάφορες πτυχές της κεντρικής θεότητας.
Mandala - μια διαγραμματική απεικόνιση ενός μυθικού ιδανική κατοικία της εξωγήινης Yidams, αυτό είναι μόνο ένα χαρακτήρα που δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους γιόγκι υπερβατικό διαλογισμό στο παλάτι του στην Yidams, η οποία έγινε το αντικείμενο του διαλογισμού του. Λεπτομερείς εξηγήσεις για το τι θα πρέπει να είναι το μέγεθος της μάνταλα, σχήμα, μορφή, χρώμα, κ.λπ., είναι σε ειδικά κείμενα που έχουν σχέση με τις σχετικές Yidams. Επιπλέον, για κάθε περίπτωση υπάρχει ένα άλλο είδος των κειμένων, πιο συνοπτικά καθορίζει το περιεχόμενο και τη σημασία του κυρίως κειμένου, προκειμένου να διευκολυνθεί η ανάγνωση τους από την τελετουργία και την απομνημόνευση. Αυτά και την πηγή (so-called. "ιθαγενείς"), υπάρχει μια ποικιλία των κειμένων που εξηγούν σχολιάσει τη σημασία τους.
Εκτός από τα παραπάνω "ορατό", όπως το μαντάλα υπάρχει η κατηγορία των "αόρατες" mandalas, που αποτελούνται στο μυαλό του meditator σε διαλογισμό του. Σύμφωνα με τη μέθοδο της κατασκευής είναι τριών ειδών Mandala: αναγράφεται μαύρο και άσπρο χρώμα ή ζωγραφισμένα σε πανί, που με χρωματιστές σκόνες για το αεροπλάνο, που κατασκευάζονται με τη μορφή χύμα τρισδιάστατη δομή (των υλικών αυτών, όπως ξύλο, πηλό). Όταν πραγματοποιείτε Mandala κατ 'ανάγκη να λάβει υπόψη τους παράγοντες του χρόνου και του τόπου, σύμφωνα με προκαθορισμένα συγκεκριμένη παραμέτρους Τάντρα, λαμβάνοντας υπόψη τα αστρολογικά δεδομένα.
Ειδικότερα, αν οι διαστάσεις του χώρου (το αεροπλάνο) είναι ανεπαρκής, τότε η αντικατάσταση πλήρη στοιχεία των θεοτήτων ζωγραφισμένα αντικατάσταση χαρακτήρων τους (για παράδειγμα, ταντρικό αντικείμενα) ή απλά ένα μόνο Bija-μάντρα των θεών: Avalokiteshvara Χριστού? DHI Mandzhughoshi? HUM Vajrasattva? ΤΑΜ Τάρα, και έτσι δ. Mandala, όπου τα ποσοστά Yidams και το περιβάλλον του είναι πλήρης, με την ονομασία «σωματικές», όπου μόνο τα ονόματα ή Bija-Μάντρα - "kommunkativnymi" ή "ομιλία", όπου μόνο τα σύμβολα - "μυαλό". Μετά την πράξη της σκόνης κίνηση και τρισδιάστατα mandalas έχουν παρασυρθεί, καταστρέφονται.
Σκόνη που συλλέγονται σε ένα ειδικό σκάφος, έκχυση στον ποταμό ή σε οποιοδήποτε όργανο του νερού, τρισδιάστατες ξύλινες καύση μάνταλα στο ποτάμι. Αυτή η καταστροφή τελετουργία της μάνταλα αυτή προορίζεται, ιδίως, για την άρση της κατάσχεσης για την φυσική δομή της μάνταλα είναι αφιερωμένο, για να δείξει prehodyaschest του ή ο "κοίλου φύση» του κάθε, έστω και sverhzemnyh φαινόμενα.
Σε γενικές γραμμές, το σύνολο Yidams μπορούν να ταξινομηθούν στις βασικές κατηγορίες: ειρηνικό, βίαιη, οργισμένος, polugnevnye. Εδώ είναι μερικά παραδείγματα γνωστών Yidams ειρήνης: Mandzhushrighosha, Avalokiteshvvara, Τάρα, Amitayus κλπ.
Παραδείγματα θυμωμένος Yidams: Yamantaka, Keele, Hayyagriva, Vajrapani. Παραδείγματα των ημι-ειρηνική-polugnevnyh yidammov: Guyyasamadavadzhra, Kalachakra, Vajravarahi. Αυτές Yidams απεικονίζεται σε διάφορες μορφές. Ορισμένοι - στην κανονική ανθρωποειδών σχήμα με ένα πρόσωπο, ένα ζευγάρι των χεριών και των ποδιών, άλλα - πολλά πρόσωπα, πολλά όπλα, πολύκλωνης. Διάφορες πτυχές kvazifizicheskie και χαρακτηριστικές ιδιότητες, οι οποίες συνθέτουν συλλογικά το Yidams μορφή συμβολίζουν πολλές διαφορετικές ποιότητες της σοφίας και παντογνωσία του Buddhahood.
Είναι γι 'αυτό το λόγο, όλα Yidams κατατάσσονται καταφύγιο του Βούδα. Γιατί Tantric κείμενα περιγράφουν τόσα Yidams θυμωμένος εμφάνιση; Μην ειρήνη Yidams; Το γεγονός ότι οι βουδιστές διδασκαλίες που προορίζονται για την «πειθαρχία», «τρένο» το μυαλό του τόσο τον πιστό και τα άλλα πλάσματα γύρω του. Zakleshevan Ο λόγος είναι ότι συνήθως υπάρχει μία συνέπεια της γενικής Welter της ψυχής τους, είναι καταδικασμένες και αβοήθητοι δεν συσσωρεύονται καλές πράξεις. Ως εκ τούτου, όπως ένα θεμελιώδες σφάλμα, όπως διανοητική σύγχυση θα πρέπει να εξαλειφθεί πλήρως. Για ότι το ανθρώπινο μυαλό θα μπορούσε πιο εύκολα να γίνει κατανοητή η ιδέα του φαύλου χαρακτήρα αυτού του κράτους "zakleshevannosti", και αυτό απεικονίζεται σε μια συγκεκριμένη ορατή μορφή.
Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι συνηθισμένοι σε άλλες μετοχές για εχθρούς, τους φίλους τους και μόνο ουδέτερη. Είναι εύκολο να κατανοήσουμε τα αισθήματα του μίσους, αγάπη ή ζήλια που ανακύπτουν στις σχέσεις με τους άλλους. Στο πλαίσιο της Τάντρα "zakleshevannost" ως εχθρό του ανθρώπου. Για παράδειγμα, το σύμβολο του "zakleshevannosti" μπορεί να καταπατούνται τα πόδια της θεότητας - αριθμός Yidams - έχει οριστεί έξαρση, και όχι κάθε ζωντανό πλάσμα. Είναι επίσης απαραίτητο να κατανοήσουν και συμβολικά χαρακτηριστικά μιας θεότητας, τρομακτική διακοσμήσεις τους, διέκοψαν κεφάλια, σχισμένο από την καρδιά, το αίμα, κλπ.
Η ερμηνεία των συμβόλων αυτών παρέχεται σε ειδικά κείμενα. Διάφορα θυσίες, χαρακτήρες και τα στοιχεία του φόντου ταντρικό εικόνες - Thanka - όλα αυτά συμβολικά ως παρατηρητής αποτελεί κεντρική δραστηριότητα ενός θυμωμένος θεός - Yidams. Όλα αυτά τα στολίδια και διακόσμηση δεν μπορεί να θεωρηθεί ως κάτι πραγματικό, που λαμβάνονται από ειδικά σφάζονται για το σκοπό του ανθρώπου. Εγκατάσταση αυτός που οδηγεί ταντρικό διαλογισμού, θα πρέπει να βασίζεται στην συμπόνια για όσους έχουν βρώμικο πυθμένα του άγνοια, και γιόγκι οργή τους θα πρέπει να κατευθύνονται σε αυτή τη ρίζα φωτοβολίδα.
Σακυαμούνι Βούδας κήρυξε το ταντρικό διδασκαλία, τη χρήση, ή λήψη κατά τη διάρκεια κήρυγμα οργισμένος μορφές του, η οποία, ως ένα επιδέξιο τρόπο, επηρεάζονται κατά τρόπο που προκάλεσε αποστροφή ακροατής και πιστός στην έξαρση, η αποστροφή του εν λόγω έντονου και αδάμαστο ισχύει ότι ενήργησε ως ισχυρό, γρήγορο πλήρως και αποτελεσματικά μέσα για την καταστροφή αυτής της ριζικής κακού. Awesome ματιά Yidams είναι ο θυμός, η οποία αισθάνεται να ταυτιστούν με Yidams με φωτοβολίδα.
Όλες οι Tantric τελετουργίες επίσης πραγματοποιηθεί με την εγκατάσταση της συνείδησης παρηγορητική προς εκείνους που έχουν μολυνθεί με μια φωτοβολίδα, και με οργή στρέφεται στο ίδιο το κράτος zakleshevannosti. Αυτές οι τεχνικές που περιγράφονται εκτενώς σε πολλά σχόλια για τη tantras, μαζί με γενικές περιγραφές των τελετουργίες και κανόνες για την εφαρμογή τους.

No comments:

Post a Comment