Tuesday, October 13, 2015

Ταοϊσμός.


Το όνομα Dao de Jia - "Σχολή του Τάο-te". Ταοϊσμός - είναι μια από τις βασικές γραμμές της αρχαίας κινεζικής φιλοσοφίας και την εθνική θρησκεία της Κίνας. Ταοϊσμός προέρχεται από το 2 ο εξάμηνο του Ι χιλιετίας π.Χ.. Ε. chzhouskom στην Κίνα σχεδόν ταυτόχρονα με τις διδασκαλίες του Κομφούκιου.
Σύμφωνα με την παράδοση, θεωρείται ο ιδρυτής του Ταοϊσμού Lao-Tzu (Li Er, Lao Dan, Li Boyan, Λάος Lao-Tzu, γεν. Το 604 π.Χ.. E.), όμως πιο σημαντικό στοχαστή της ήταν Chuang-Tzu (369-286 gg . π.Χ.. ε.
Το δόγμα του Ταοϊσμού περιέχεται στο πραγματείες το όνομά του από αυτές διανοητές (πραγματεία "Lao Tzu" περισσότερο γνωστή ως η "Tao Te Ching"). Επί του παρόντος, οι περισσότεροι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η πραγματεία «Τσουάνγκ Τζου" εμφανίστηκε γύρω στο 300 π.Χ.. Ε., Σχετικά με την ίδια στιγμή που «Lao-Tzu, και επομένως η χρονολόγηση της εμφάνισης του Ταοϊσμός μετατοπίζεται από το VI-V cc. π.Χ.. ε. (όπως και στο παρελθόν) ναIV-III αιώνες. π.Χ.. ε.
Έννοια του Γιν και Γιανγκ είναι επίσης συχνά συνδέονται με το όνομα του Lao-Tzu, αλλά στην πραγματικότητα αυτό δημιουργήθηκε και χρησιμοποιείται ενεργά, τουλάχιστον 4.800 χρόνια πριν, δηλαδή, για αρκετές χιλιετίες πριν Lao Tzu και το περίφημο έργο του "De Jin Τάο", στην οποία ορίζονται οι αρχές της Ταοϊσμός. Η αρχική ιδέα της φιλοσοφίας του Ταοϊσμός είναι το δόγμα του Τάο ( "Way") - η κύρια βάση και τους νόμους της ύπαρξης όλων των πραγμάτων. Τάο είναι τόσο η ουσία που βασίζεται, και το αιώνιο, το φυσικό και καθολική δίκαιο της αυθόρμητης εμφάνιση και την ανάπτυξη του σύμπαντος, τον άνθρωπο και την κοινωνία.
Πώς μυστηριώδης την ακεραιότητα του σύμπαντος, το Τάο είναι παρούσα σε όλα, αλλά δεν εξαντλεί τη μονάδα, δεν είναι η γνώση της λογικής και δεν μπορεί να εκφραστεί με λόγια. Tao θεωρείται επίσης παράγει την αρχή των πάντων - "μητέρα" Ουράνια, και εξυπηρετεί ένα συνώνυμο μιας ενιαίας κόσμο - Ναι Qui ( "Μεγάλη αίθουσα"). Tao είναι συμφυής με την καλή δύναμη de ( "δυνάμει"), μέσω της οποίας εκδηλώνεται στον κόσμο, με την τελική μορφή αυτής της έκφρασης (μαθήματα) θεωρούνται ως η ενσάρκωση ή σχεδιασμό του Τάο.
Η ηγετική ταοϊστική έννοιες περιλαμβάνουν τις αρχές της Tzu-Ran (samoestestvennost, αυθορμητισμός) και U-Wei (αδράνεια). Η πρώτη σημαίνει κυριολεκτικά "που από μόνη της (Tzu) είναι τέτοια, τι είναι (Ran). Στην περίπτωση αυτή, ότι το Τάο είναι απολύτως ελεύθερη, ουτε για οτιδήποτε άλλο και δεν πρέπει να εξαρτάται μόνο από το δικό του χαρακτήρα. Εξ ου και η αρχή της μετά το Τάο, δηλαδή, συμπεριφορά που είναι συνεπής στο μικρόκοσμο με το Τάο (φυσικών) δικαιωμάτων, καθώς και στον μακρόκοσμο - το σύμπαν με το Τάο. Ο σοφός άνθρωπος δεν θα πρέπει να βασίζεται σε δική υποκειμενικές επιθυμίες και τα πάθη σας περιορίζεται, για την εξουδετέρωση της φύσης γύρω του τα πράγματα και φαινόμενα.
Αντιθέτως, θα πρέπει να "ακολουθήσει τα πράγματα" (shun y). Όλα τα πράγματα ισότητα, ως εκ τούτου, μια πραγματική φασκόμηλο είναι απαλλαγμένη από προκαταλήψεις και την επιφύλαξη: κοιτάζει την ίδια ευγενή και δούλων, συνδέεται με την αιωνιότητα και το σύμπαν και δεν είναι θλιβερή ουτε ζωή, ουτε το θάνατο, να κατανοήσουν τους φυσικό και αναπόφευκτο. Από την άλλη πλευρά, ο σοφός άνθρωπος μπορεί, χρησιμοποιώντας κατανόησή τους για τη φύση ενός πράγματος, για να το θέσουμε σε λειτουργία του ως «πάει με τη ροή προς τη σωστή κατεύθυνση."
Η κατανόηση της φύσης των πραγμάτων και τη συνέπεια με το επιτρέπει "μαλακό στερεών νίκη" και "ισχυρή κατακτήσει τον ασθενή." Αρχές Zi-Ran και Wu-Wei έγινε μια σημαντική πηγή των μεθοδολογικών και φιλοσοφικών θεμελίων του κινεζικού συστήματος του νου-σώματος προπόνηση, εφαρμόζονται, συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτικών και πολεμικών τεχνών (Wushu και πολλά άλλα). Οποιαδήποτε τέτοια ενέργεια είναι αντίθετη προς το Τάο σημαίνει σπατάλη ενέργειας και οδηγεί σε αποτυχία και το θάνατο.
Σύμπαν δεν μπορεί να τεθεί έτσι ώστε να τεχνητά - να προσδιοριστεί, σε αρμονία και την τάξη της, πρέπει να δοθεί η ελευθερία της έμφυτης ιδιότητες. Κατά συνέπεια, ο σοφός ηγέτης που ακολουθεί Τάο δεν κάνει τίποτα για τον έλεγχο της χώρας, και στη συνέχεια αναπτύσσεται, τηρώντας με ειρήνη και αρμονία. Μια άλλη πολύ σημαντική για την έννοια της Ταοϊσμός είναι η κατηγορία του "αέρα" ή "αιθέρα" - qi. Σύμφωνα με Qi κατανοήσουν την αρχική pervosubstantsiya, από το οποίο ένα είδος "είναι" όλα που υπάρχει. Συμπύκνωσης και coarsened, Qi είναι η ουσία, διύλιση - κατά το πνεύμα.
Στην ενδιάμεση κατάσταση Τσι είναι η ζωτική ενέργεια και δύναμη, διαλύεται και απορροφάται από τη φύση του ανθρώπου με την αναπνοή. Αυτή η δύναμη ζωής και κυκλοφορεί παράλληλα κανάλια (jing) στο ανθρώπινο σώμα. Συσσώρευση του και την καλή κυκλοφορία στο σώμα - ένα από τα πιο σημαντικά καθήκοντα της ταοϊστική αναπνοής και γυμναστικές ασκήσεις βασίζονται τα διάφορα συστήματα του Qi Gong ( «το έργο με το τσι"). Αρχικό Qi (Γουάν Τσι) είναι απλή και vnekachestvenno, αλλά κατά τη διαδικασία της δημιουργίας του σύμπαντος, καθώς θα είναι πολωμένο και διαφοροποιημένη.
Δύο σημαντικά κοσμολογική κατάσταση ενωμένη Τσι - είναι το Γιν και Γιανγκ (Yin-Yang Qi και Qi) - δηλαδή γυναίκα, ηρεμία, κρύο, σκοτεινό, μαλακό, αφενός, και αρρενωπός, κίνηση, ζεστά, φωτεινά, στερεά - με το άλλο. Αυτά τα δύο κράτη είναι σε απόλυτη αρμονία και την αμοιβαία μεταβάσεις. Η ιδέα της αρμονίας μεταξύ των συμπληρωματικών και τις ρίζες τους σε κάθε άλλη αντίθετα ήταν ενσωματωμένες στην έννοια της Ταοϊσμός, Tai-Chi ( «Η Μεγάλη Limit").
Στοιχεία του μυστικισμού και ανορθολογισμού, που περιέχονται στις διδασκαλίες του ταοϊστική, οδήγησαν σταδιακά στη διαίρεση της Ταοϊσμός στο ΙΙ-ΙΙΙ αιώνα. Κ. ε.η φιλοσοφική (Τάο Jia), να αναπτυχθεί περαιτέρω σε neodaosizme (Ho Yan, Wang Bi, Ji Kang, Xiang Xu, Guo Xiang, φιλόσοφοι και άλλα), και θρησκευτικών (Τάο Jiao).

No comments:

Post a Comment